Zoeken
Zoeken kan via de modus 'eenvoudig zoeken' (één veld) of uitgebreid via 'geavanceerd zoeken' (meerdere velden). Zo kan je bv. zoeken op een combinatie van een auteursnaam (auteur), een jaartal (jaar) en een documenttype.
Boekenmand
Nuttige resultaten kan je aanvinken en toevoegen aan een mandje. De inhoud hiervan kan je exporteren of afdrukken (naar bv. PDF).
RSS
Op de hoogte blijven van nieuw toegevoegde publicaties binnen uw interessegebied? Dit kan door een RSS-feed (?) te maken van jouw zoekopdracht.
[ meld een fout in dit record ] | mandje (0): toevoegen | toon |
Optimalisatie van de onderhoudsbaggerwerken in de toegangsgeul naar de Kallosluis: mathematisch model SLIBTRANS. Eindrapport deel 1 en 2 International Marine and Dredging Consultants (1988). Optimalisatie van de onderhoudsbaggerwerken in de toegangsgeul naar de Kallosluis: mathematisch model SLIBTRANS. Eindrapport deel 1 en 2. Dredging International: [s.l.]. 26 pp.
|
Beschikbaar in | Auteur |
|
Trefwoorden |
Models > Mathematical models Sedimentation Simulation Topographic features > Channels > Navigational channels België, Zeeschelde, Haven van Antwerpen, Kallosluis [Marine Regions] Brak water |
Contactgegevens
Opdrachtgever: Dredging, Environmental & Marine Engineering NV; Dredging International NV (DI), meer
Auteur | Top | |
|
Abstract |
Deze studie werd uitgevoerd in opdracht van Dredging International N.V., met als doel het optimaliseren van de agitatiebaggerwerken, toegepast op de toegangsgeul tot de zeesluis van Kallo met behulp van simulaties op een mathematisch model. Dit rapport bestaat uit drie delen, gebundeld in 2 volumes. Deel 1 bevat een volledige beschrijving van het onderzoek en de eindconclusies. In deel 2 worden suggesties geformuleerd voor verder onderzoek (volume 1). Deel 3 tenslotte bevat de volledige omschrijving van het mathematisch model dat werd opgesteld om sedimentatie te simuleren (volume 2). De verslagen van de uitgevoerde metingen zijn terug te vinden in de interim• rapporten 1 t.e.m. 3. |
Top | Auteur |