Zoeken
Zoeken kan via de modus 'eenvoudig zoeken' (één veld) of uitgebreid via 'geavanceerd zoeken' (meerdere velden). Zo kan je bv. zoeken op een combinatie van een auteursnaam (auteur), een jaartal (jaar) en een documenttype.
Boekenmand
Nuttige resultaten kan je aanvinken en toevoegen aan een mandje. De inhoud hiervan kan je exporteren of afdrukken (naar bv. PDF).
RSS
Op de hoogte blijven van nieuw toegevoegde publicaties binnen uw interessegebied? Dit kan door een RSS-feed (?) te maken van jouw zoekopdracht.
[ meld een fout in dit record ] | mandje (0): toevoegen | toon |
![]() |
Creating high-quality vegetation for games Spans, C. (2025). Creating high-quality vegetation for games. x, 201. CRC: Boca Raton. ISBN 9781032785646.
|
Beschikbaar in | Auteur |
Deze kopie is momenteel uitgeleend Gelieve bij verandering van ontlener steeds de bibliotheek te contacteren. | |
Documenttype: Handboek -Handleiding |
Trefwoorden |
Recreation > Indoor recreation > Games > Indoor games > Computer games Vegetation |
Author keywords |
|
Auteur | Top | |
|
Abstract |
This is a start-to-finish guide on how to build high-quality vegetation for video games. This book gives readers the fundamentals of the craft and the skills needed to confidently create natural environments. Chapters cover everything from planning and gathering references, creating natural-looking ground cover with lots of variety, and building trees procedurally, to setting up a realistic wind shader before combining all assets into a scene in Unreal Engine 5. This book will be of interest to all beginner and aspiring environment and vegetation artists looking to learn how to create high-quality vegetation, as well as more experienced artists looking to hone their craft. |
Top | Auteur |