Zoeken
Zoeken kan via de modus 'eenvoudig zoeken' (één veld) of uitgebreid via 'geavanceerd zoeken' (meerdere velden). Zo kan je bv. zoeken op een combinatie van een auteursnaam (auteur), een jaartal (jaar) en een documenttype.
Boekenmand
Nuttige resultaten kan je aanvinken en toevoegen aan een mandje. De inhoud hiervan kan je exporteren of afdrukken (naar bv. PDF).
RSS
Op de hoogte blijven van nieuw toegevoegde publicaties binnen uw interessegebied? Dit kan door een RSS-feed (?) te maken van jouw zoekopdracht.
[ meld een fout in dit record ] | mandje (0): toevoegen | toon |
Integraal Plan Boven-Zeeschelde: sub report 9. Effect of B-alternatives on mud transport Bi, Q.; Smolders, S.; De Maerschalck, B.; Vanlede, J. (2021). Integraal Plan Boven-Zeeschelde: sub report 9. Effect of B-alternatives on mud transport. Version 2.0. FHR reports, 13_131_9. Flanders Hydraulics Research: Antwerp. VIII, 156 pp. https://dx.doi.org/10.48607/93
Deel van: FHR reports. Flanders Hydraulics Research: Antwerp, meer
|
Beschikbaar in | Auteurs |
| |
Documenttype: Projectrapport |
Trefwoorden |
Numerical modelling |
Author keywords |
|
Project | Top | Auteurs |
|
Auteurs | Top | |
Abstract |
The calibrated mud transport model is used to analyse the effects of three potential alternative bathymetries that allow accessibility for CEMT1 class Va ships: Chafing (Schaaf), Va “Geul” (VaG) and Va “Hybrid” (VaH). This report describes the effects against a future reference situation (2050). The focus is on expected effects on mud transport and suspended sediment concentrations in the Upper Sea Scheldt. The model results are described in terms of suspended sediment concentration (SSC), the residual transport of sediment due to tidal asymmetry and sediment flux through transects in the area of interest. |
Top | Auteurs |