Zoeken
Zoeken kan via de modus 'eenvoudig zoeken' (één veld) of uitgebreid via 'geavanceerd zoeken' (meerdere velden). Zo kan je bv. zoeken op een combinatie van een auteursnaam (auteur), een jaartal (jaar) en een documenttype.
Boekenmand
Nuttige resultaten kan je aanvinken en toevoegen aan een mandje. De inhoud hiervan kan je exporteren of afdrukken (naar bv. PDF).
RSS
Op de hoogte blijven van nieuw toegevoegde publicaties binnen uw interessegebied? Dit kan door een RSS-feed (?) te maken van jouw zoekopdracht.
[ meld een fout in dit record ] | mandje (0): toevoegen | toon |
Probabilistische faalgedraganalyse kunstwerken kusthavens: deelrapport 1. Uitbreiding directionele hydraulische randvoorwaarden kust De Roo, S.; Vanneste, D.; Mostaert, F. (2021). Probabilistische faalgedraganalyse kunstwerken kusthavens: deelrapport 1. Uitbreiding directionele hydraulische randvoorwaarden kust. Versie 2.0. WL Rapporten, 20_025_1. Waterbouwkundig Laboratorium: Antwerpen. VII, 22 pp. https://dx.doi.org/10.48607/8
Deel van: WL Rapporten. Waterbouwkundig Laboratorium: Antwerpen. , meer
|
Beschikbaar in | Auteurs |
| |
Documenttype: Projectrapport |
Trefwoorden |
In-situ measurements Literature and desktop study Numerical modelling |
Author keywords |
|
Project | Top | Auteurs |
|
Contactgegevens
Opdrachtgever: Vlaamse overheid; Beleidsdomein Mobiliteit en Openbare Werken; Vlaams Ministerie van Mobiliteit en Openbare Werken; Agentschap voor Maritieme Dienstverlening en Kust; Afdeling Kust, meer
Auteurs | Top | |
Abstract |
Bij opmaak van het Hydraulisch Randvoorwaardenboek 2014 werden deze randvoorwaarden opgemaakt, maar niet voor het volledige vereiste bereik aan windsectoren. Daarom wordt in de eerste deelopdracht van WL studie 20_025 de studie van de richtingsafhankelijke hydraulische randvoorwaarden uitgebreid voor de aanlandige windsectoren van ZW tot NO voor waterstand en significante golfhoogte, en over het volledige windsectorbereik voor windsnelheden. Onderhavig rapport bevat de resultaten van de statistische analyse van de richtingsafhankelijke waterstand, windsnelheid en significante golfhoogte op diep water. Vervolgens werden deze getransformeerd volgens de methodiek beschreven in De Roo et al., 2016a om tot locatiespecifieke golfrandvoorwaarden te komen ter hoogte van de havenmond van Oostende en Zeebrugge. |
Top | Auteurs |