Zoeken
Zoeken kan via de modus 'eenvoudig zoeken' (één veld) of uitgebreid via 'geavanceerd zoeken' (meerdere velden). Zo kan je bv. zoeken op een combinatie van een auteursnaam (auteur), een jaartal (jaar) en een documenttype.
Boekenmand
Nuttige resultaten kan je aanvinken en toevoegen aan een mandje. De inhoud hiervan kan je exporteren of afdrukken (naar bv. PDF).
RSS
Op de hoogte blijven van nieuw toegevoegde publicaties binnen uw interessegebied? Dit kan door een RSS-feed (?) te maken van jouw zoekopdracht.
[ meld een fout in dit record ] | mandje (0): toevoegen | toon |
Bevaarbaarheid van de Boven-Zeeschelde en zuidelijk vak Ringvaart voor klasse Va-schepen: deelrapport 24. Syntheserapport 1D en 2D Maximova, T.; Vanlede, J.; Coen, L.; Peeters, P.; Eloot, K.; Mostaert, F. (2012). Bevaarbaarheid van de Boven-Zeeschelde en zuidelijk vak Ringvaart voor klasse Va-schepen: deelrapport 24. Syntheserapport 1D en 2D. versie 2.0. WL Rapporten, 840_02. Waterbouwkundig Laboratorium: Antwerpen. IX, 54 + 2 p. bijl., 6 p. tab., 36 p. fig. pp.
Deel van: WL Rapporten. Waterbouwkundig Laboratorium: Antwerpen. , meer
|
Beschikbaar in | Auteurs |
| |
Documenttype: Projectrapport |
Trefwoorden |
Harbours and waterways > Safety > Risk analysis Hydraulics and sediment > Hydrodynamics > Current velocities and patterns Hydraulics and sediment > Hydrodynamics > Tides Numerical modelling Numerical models Physics > Mechanics > Fluid mechanics > Hydrodynamics Simulations België, Zeeschelde [Marine Regions] |
Author keywords |
|
Auteurs | Top | |
Abstract |
Different scenarios are simulated to study effects of certain changes on the navigability of the Upper Sea Scheldt. These scenarios are analyzed with 1D and 2D numerical models. The analysis is based on the comparison of the calculated high and low water levels as well as tidal volumes. |
Top | Auteurs |